PYTANIA INFORMACYJNE

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Jaki jest przewidywany czas wysyłki towaru od momentu złożenia zamówienia?

Średni czas realizacji zamówień to 24-48 h (1-2 dni robocze).

Czy wysyłacie zamówienia do paczkomatów?

Tak, współpracujemy z InPost. Wysyłamy zamówienia zarówno opcją Kurier InPost, jak też do paczkomatów.

Jak s prawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy wysyłać informacje o postępach realizacji Twojego zamówienia.

Ponadto (dla klientów zarejestrowanych) po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał/a dostęp do wszelkich informacji o swoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, adresach itp.

Ile zapłacę za przesyłkę?

W zależności od sposobu wyboru dostawy. Szczegóły na stronie wysyłka i dostawa

Czy otrzymam fakturę na firmę ?

Tak, na zakupione w naszym sklepie możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję "firma" i podaj dane do faktury.

Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktur, zaznacz w formularzu opcję "inny adres wysyłki" i podaj adres na który ma zostać przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.Faktury są wysyłane przez system mailowo.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki z zamówieniem możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Taki towar nie może nosić jednak śladów używania nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z całą jego zawartością.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu a także na stronach internetowych producentów. Ważne aby zachować dowód zakupu (wysłany drogą elektroniczną), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

MASZ PYTANIE

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI