CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Średni czas realizacji zamówień to 24-48 h (1-2 dni robocze).
Tak, współpracujemy z InPost. Wysyłamy zamówienia zarówno opcją Kurier InPost, jak też do paczkomatów.
Na Twój adres e-mail będziemy wysyłać informacje o postępach realizacji Twojego zamówienia.
Ponadto (dla klientów zarejestrowanych) po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał/a dostęp do wszelkich informacji o swoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, adresach itp.
W zależności od sposobu wyboru dostawy. Szczegóły na stronie wysyłka i dostawa
Tak, na zakupione w naszym sklepie możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję "firma" i podaj dane do faktury.
Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktur, zaznacz w formularzu opcję "inny adres wysyłki" i podaj adres na który ma zostać przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.Faktury są wysyłane przez system mailowo.
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki z zamówieniem możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.
Taki towar nie może nosić jednak śladów używania nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z całą jego zawartością.
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu a także na stronach internetowych producentów. Ważne aby zachować dowód zakupu (wysłany drogą elektroniczną), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.