Poniżej znajdują się przygotowane przez nasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zkupów w naszym sklepie.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Średni czas realizacji zamówień to 24-48 h (1-2 dni robocze).
Tak, współpracujemy z InPost. Wysyłamy zamówienia zarówno opcją Kurier InPost, jak też do paczkomatów.
Na Twój adres e-mail będziemy wysyłać informacje o postępach realizacji Twojego zamówienia.
Ponadto (dla klientów zarejestrowanych) po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał/a dostęp do wszelkich informacji o swoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, adresach itp.
W zależności od sposobu wyboru dostawy. Szczegóły na stronie wysyłka i dostawa
Tak, na zakupione w naszym sklepie możesz otrzymać fakturę VAT W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję "firma" i podaj dane do faktury.
Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktur, zaznacz w formularzu opcję "inny adres wysyłki" i podaj adres na który ma zostać przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.Faktury są wysyłane przez system mailowo.
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki z zamówieniem możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.
Taki towar nie może nosić jednak śladów używania nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z całą jego zawartością.
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu a także na stronach internetowych producentów. Ważne aby zachować dowód zakupu (wysłany drogą elektroniczną), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Pamiętaj, że masz możliwość sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera (lub – przy odbiorze w sklepie – w obecności sprzedawcy). Jeśli paczka jest uszkodzona lub zniszczona, zalecamy zgłoszenie tego kurierowi i sporządzenie protokołu szkody. O każdym takim zdarzeniu poinformuj nas.
W takim przypadku złóż reklamację produktu. Konieczny tu będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). Jeśli wybrałeś dostawę do paczkomatu InPost, zalecamy żebyś najpóźniej w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki z paczkomatu wypełnił protokół szkody lub udał się w tym celu do najbliższej placówki firmy InPost.
W przypadku dostawy kurierem lub odbioru w sklepie, proponowane opcje zgłoszenia reklamacji produktu to:
• odesłanie kwestionowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania tutaj) na adres do korespondencji:
W celu odstąpienia od umowy możesz wypełnić, dołączonydo maila informującego, że zamówienie oczekujena odbiór, formularz odstąpienia od umowy (znajdziesz go również w Pomocy punkt6.7. „Formularze do pobrania”).
Następnie odeślij go do nas wraz z produktamiw ciągu 14 dni, na poniższy adres do korespondencji, z dopiskiem „odstąpienie od umowy” :
PACZKOMAT InPost nr: TOR68M lub na adres do korespondencji: Kozacka 18/26, 87-100 Toruń
Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów, w związku z odstąpieniem przez Ciebie od umowy, ponosi Kupujący.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentom m.in. w przypadkach:
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić za względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia;
• umowy, której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy o dostarczenie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
Tak. Paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie np. wyciągu z konta, potwierdzenia płatności online.
Jeśli dostrzeżesz wady, zniszczenia lub uszkodzenie opakowania lub produktów przy Paczkomacie pozostaw paczkę w skrytce i zgłoś reklamację, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Po zgłoszeniu uszkodzeń, na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny z InPost, który powinieneś wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni.