Poniżej znajdują się przygotowane przez nasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zkupów w naszym sklepie.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Jaki jest przewidywany czas wysyłki towaru od momentu złożenia zamówienia?

Średni czas realizacji zamówień to 24-48 h (1-2 dni robocze).

Czy wysyłacie zamówienia do paczkomatów?

Tak, współpracujemy z InPost. Wysyłamy zamówienia zarówno opcją Kurier InPost, jak też do paczkomatów.

Jak s prawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy wysyłać informacje o postępach realizacji Twojego zamówienia.

Ponadto (dla klientów zarejestrowanych) po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał/a dostęp do wszelkich informacji o swoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, adresach itp.

Ile zapłacę za przesyłkę?

W zależności od sposobu wyboru dostawy. Szczegóły na stronie wysyłka i dostawa

Czy otrzymam fakturę VAT na firmę ?

Tak, na zakupione w naszym sklepie możesz otrzymać fakturę VAT W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję "firma" i podaj dane do faktury.

Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktur, zaznacz w formularzu opcję "inny adres wysyłki" i podaj adres na który ma zostać przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.Faktury są wysyłane przez system mailowo.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki z zamówieniem możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Taki towar nie może nosić jednak śladów używania nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z całą jego zawartością.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu a także na stronach internetowych producentów. Ważne aby zachować dowód zakupu (wysłany drogą elektroniczną), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Paczka dotarła do mnie uszkodzona. Komu to zgłosić?

Pamiętaj, że masz możliwość sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera (lub – przy odbiorze w sklepie – w obecności sprzedawcy). Jeśli paczka jest uszkodzona lub zniszczona, zalecamy zgłoszenie tego kurierowi i sporządzenie protokołu szkody. O każdym takim zdarzeniu poinformuj nas.

Po otwarciu paczki okazało się, że są tam produkty uszkodzone, niepełnowartościowe.

W takim przypadku złóż reklamację produktu. Konieczny tu będzie dowód zakupu (np. paragon, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online). Jeśli wybrałeś dostawę do paczkomatu InPost, zalecamy żebyś najpóźniej w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki z paczkomatu wypełnił protokół szkody lub udał się w tym celu do najbliższej placówki firmy InPost.

W przypadku dostawy kurierem lub odbioru w sklepie, proponowane opcje zgłoszenia reklamacji produktu to:
• odesłanie kwestionowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym (do pobrania tutaj) na adres do korespondencji:

W jaki sposób mogę odstąpić od umowy?

W celu odstąpienia od umowy możesz wypełnić, dołączonydo maila informującego, że zamówienie oczekujena odbiór, formularz odstąpienia od umowy (znajdziesz go również w Pomocy punkt6.7. „Formularze do pobrania”).
Następnie odeślij go do nas wraz z produktamiw ciągu 14 dni, na poniższy adres do korespondencji, z dopiskiem „odstąpienie od umowy” :
PACZKOMAT InPost nr: TOR68M lub na adres do korespondencji: Kozacka 18/26, 87-100 Toruń

Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów, w związku z odstąpieniem przez Ciebie od umowy, ponosi Kupujący.

Kiedy nie mogę odstąpić od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentom m.in. w przypadkach:

• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić za względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia;
• umowy, której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• umowy o dostarczenie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

Czy mogę reklamować produkt, jeśli nie mam paragonu?

Tak. Paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie np. wyciągu z konta, potwierdzenia płatności online.

Wyjęta paczka z paczkomatu jest uszkodzona. Co teraz?

Jeśli dostrzeżesz wady, zniszczenia lub uszkodzenie opakowania lub produktów przy Paczkomacie pozostaw paczkę w skrytce i zgłoś reklamację, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Po zgłoszeniu uszkodzeń, na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny z InPost, który powinieneś wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni.